amandaaai

Alla inlägg under augusti 2010

Av amanda idén - 31 augusti 2010 21:14

vi ska öva till ett dressyr program tills nästa tisdag,

eller två igentligen.

jag ska fan kunna dom där i sömnen!

har jag bestämt mej för iallafall.

vi red ut idag, jag fick ior, mickis fick embla, ewe fick wilma och lina tog savanna.

och ior var en aning seg så jag och eve fick trava ikapp hela tiden,

det var as kul!

alldeles frisk luft, inte för kallt och inte för varmt.

perfekt väder!

nästa gång ska vi göra programen baracka,

och nästnästa gång ska vi hoppa!


Av amanda idén - 31 augusti 2010 15:12

2 år utan dig idag.

i miss you so freaking bad!

kommer alltid älska dej fredrik    

Av amanda idén - 30 augusti 2010 18:53

åååh, jag blir juh nästan tårögd när jag ser unisef reklamen!

alla ungar är juh så gulliga..

    


Av amanda idén - 30 augusti 2010 16:19

kom nyss hem från skolan,

vi har nån jävla slöjd dag på måndagar typ.

först har vi teknik, sen bild, sen slöjd två lektioner.

ganska skön, för man får juh ingen läxa i dom ämnena.


sitter och nöter Nomy- Hold your head up high.

den är så jäkla awesome!

elr Rasmus Seebach- Natteravn.

några låt tips eller?

lyssnar på samma låtar nästan om och om igen,

det är lite drygt :)

Av amanda idén - 29 augusti 2010 20:32

nu ska jag sätta mig med engelska läxan!

fast det är inte så jäkla farligt med engelska,

det är juh almost fun :)

det hade varit en annan sak om man hade no läxa!

jag fattar inte ett jävla shit om no.

iallafall inte det där med h2o blablabla.

okej, h20 vet jag vad det betyder,

men inte typ alla alkoholer och sånt.


och när jag fyller år, om nån vecka...

så ska jag få en systemkamera!

(troligen)

verkar som så iallafall.

fyfan vad jag har längtat efter att ha en sån!


Av amanda idén - 29 augusti 2010 19:46

i fredags så åkte jag, moa och tess till hudik.

jag och moa skulle köpa skor, men vi hittade inga.

oxå skulle vi träffa simon och massa andra.

sen hände det en sak...

så jag och moa skulle åka hem,

vi va med alex och jenns tills bussen kom.

det fanns ingen buss som gick då vi skulle hem,

så vi tog bussen till harmånger,

sen en annan till gnarp.

åkte fyrhjuling typ hela dagen.

sen på kvällen kom lukas och teo.

så vi var jag, mickis, moa, alex, teo och lukas.

då tittade vi på nån film och så.

sen i lördags kom lukas bara,

då tittade vi på typ 'planet terror',

fast jag somnade i slutet nån gång.

idag åkte moa hem vid ett/två.

så jag, mickis och lukas typ tittade på först 'min brors flickvän',

sen nån annan film som bara handlade om stavnings tävlingar typ.


och jag mår typ inge bra just nu.

för jag är as trött och hungrig, men det finns ingenting att äta..

nu ska jag typ titta på wipeout sen ska jag sova.

elr jag ska ringa moa innan jag ska gå upp för jag måste prata med henne!

oxå måste jag typ duscha och välja kläder tills imorrn (:

Av amanda idén - 26 augusti 2010 16:25

är det bara jag eller tycker ni att det är normalt att F12:or eller yngre knäpper kort när dom står i bh och skickar till folk/lägger ut det på typ bdb?

eller att dom ska röka och va så in åt helvete tuff.

eller gå almost naked!

det är juh förfan pinsamt.


I've got Ladu Gaga's song on my brain!

alejandro alltså (:

men hon sjunger tre namn i sången,

alejandro, roberto och typ fernendo.

jag fattar typ aldrig vad henner låtar handlar om.

eller hennes look!

att hon vågar visa sig så lixom?

den enda gången i hennes musikvideo var i just dance, eller i pokerface nästan.


Av amanda idén - 26 augusti 2010 11:09

näe, jag skolkar inte.

vi fick faktist sluta typ nu för Arlindo hade inget mer att säga.

och sen har vi hkk,

hoppas vi får göra nå gott istället för typ soppa.

det är fan snuskigt!

och det är tangentbordet som är cp,

så om jag har skrivit fel så är det inte mitt fel.

bloggar mer sen, har fan inget att skriva  :)

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards