amandaaai

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

this weekend

Av amanda idén - 3 oktober 2010 22:02

chill hemma hos lukas!

whit friends; mickis, lukas, mattias, robin och jocke.

tittade på några filmer,
the ring  2, och dom va faktist inte så läskig som alla sa att den skulle vara..
(vi tittade på ettan förra helgen)

flicka 2, ettan va bättre faktist :)

friday the 13th, den va typ som halloween fast lite konstigare.

41 year old virgin, inte braa.

halva filmen av 28 days after, inte lika bra som tvåan, för man orkade inte ens titta klart på den vafan!

sen vare ingen mer i think..

hoppas man får sova över där nästa helg bara!


 
 
Ingen bild

Eriksson ;)

3 oktober 2010 22:52

Hoppas jah oxå :)

amanda idén

4 oktober 2010 16:53

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda idén - 24 oktober 2010 20:17


jag har inte gjort nå kul den här helgen jag eh, joo i fredags va jag väl med moa, ted och linus. men resten av dagarna va juh sämst! hoppas nästa helg blir bättre iallafall :) och det är några jävla saker jag måste få klart för mej asså! 1...

Av amanda idén - 24 oktober 2010 00:34

jag slängde iväg han som betydde mest, han som jag levde för, han som va mitt allt! nån sa till mej nyss, att går det inte att göra nå åt, så är du tvungen att gå vidare. jag brast i gråt, allt vi har gjort, allt vi har varit med om,...

Av amanda idén - 16 oktober 2010 13:19

det blev lukas igår, asså jag va hemma hos lukas :) som vanligt. det va jag, sunny, mickis, lukas, teo, jocke, affe, johan, robin, mattias och sanna. det va fan kul juh! sen gick vi hem till christer och skulle titta på en film, halloween...

Av amanda idén - 14 oktober 2010 16:57

jag och moa ska hitta på nåt nån dag, helt själv, så man slipper all shit hemma,och allt runtomkring. jag hatar att vara hemma just nu, mickis har blivit mammas lilla flicka som inte kan göra nåt som hon inte får, och mamma är på mickis sid...

Av amanda idén - 14 oktober 2010 13:25

asså vafan, det finns typ ingenting att göra på helgerna. jo det finns mkt, men allt är utnött! fast det är juh kul och så, men man vill juh lixom hitta på nåt. typ, bowla, gå på stan, bio, åka fyrhjuling nånstans och sånt. ska fråga pappa oc...

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards