amandaaai

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av amanda idén - 24 oktober 2010 20:17

jag har inte gjort nå kul den här helgen jag eh,

joo i fredags va jag väl med moa, ted och linus.

men resten av dagarna va juh sämst!

hoppas nästa helg blir bättre iallafall :)

och det är några jävla saker jag måste få klart för mej asså!

1. it's over

2. it would never happen again

3. tänk framåt, inte bakåt

och jag har världens bästa kompisar som har ställt upp med mitt jävla gnäll hela lördagen, jag va så jävla ledsen över det som har hänt.

puss på er vafan!


sista veckan nu sen har vi loov :)

fyfan! nu tänkte jag på när jag sa;

jag kommer bo hos han hela fucking lovet vafan.

jag dör.
  

Av amanda idén - 24 oktober 2010 00:34

jag slängde iväg han som betydde mest,

han som jag levde för,

han som va mitt allt!

nån sa till mej nyss,

att går det inte att göra nå åt,

så är du tvungen att gå vidare.

jag brast i gråt,

allt vi har gjort,

allt vi har varit med om,

allt vi har kämpat för..

det finns en person som sitter i precis samma sits som mej,

både jag och han känner precis likadant.

men jag lovade han att såret läker med tiden,

men det kommer alltid att vara ett ärr.

han bryr sig inte om mej längre,

han hatar mig,

han vill inte ha nåt med mig att göra.

han har nåt som ingen annan har,

han va den rätta,

men även om det skulle bli vi igen så skulle det aldrig bli som förr,

inte lika bra som vi hade det då,

aldrig.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards