amandaaai

Alla inlägg under september 2010

Av amanda idén - 17 september 2010 07:42

fyfan vad jag blir less på folk ibland!

asså, jag gör vad som helst typ för att vara med dej,

men du gör inte ett skit för att vara med mej..
 

jag kanske hänger med moa till bergsjö endå,

jag har endå inget bättre för mej längre.

om sunny vill förståss,

annars får vi väl ringa till filip och fråga om han kan komma.

han säger aldrig nej till mej!

jag fråga han om en mcflurry typ 3 gånger,

och jag fick oxå.

sen om att han skulle betala en karusell åt mej,

och det gjorde han.

sen fråga jag om han hade 20kr till moa så hon kunde följa med mej hem,

och det hade han.

och jag frågade han varför han aldrig sa nej,

han bah:  jag kan säga nej, men inte till vissa tjejer.

så, ehm... vad är det för speciellt  med mej?

jag är kort, blond och efterbliven lixom.


Av amanda idén - 16 september 2010 20:01

Nu sitter man och spelar yatzy men mamma och pappa.

- Jag orkar inte...

- Joo, spela nu när alla vill spela!

 

Och seriöst, det är första helgen jag inte har en aning om vad jag ska hitta på!

Eller jo, jag ska vara med Lukas,

och sunny skulle komma.

men asså..

jag brukar ha asmycket att göra!

Det får väl bli en chill helg,

titta på film, åka 4-hjuling, vara med kompisar och sova typ.

men det är bara de att jag har mens i helgen,

så ni får inte klaga om jag är sur!

fast jag brukar oftast inte bli de   

 

låt tips någon?

jag lyssnar på samma shit hela tiden,

det är inte kul...

Av amanda idén - 14 september 2010 20:57

nu har jag inte bloggat på länge igen!

förlåt.


i helgen vart det marknaden med moa, mickis, teo och filip.

sen kom typ nån kille och satte sig med oss och prata,

så vi va med han resten av kvällen typ.

när vi kom hem till moa var vi utelåsta!

så vi fick sova i deras stuga där det va iskallt och det fanns inga sängkläder där heller.

så vi sov på mattor, gardiner och typ nå kläder som vi hittade där ute.

kunde kanske sova en timme på hela natten, högt!

jag vakna, sen somna i en minut, vakna, somna, vakna, somna..

åkte in till hudik igen, jag, mickis, moa och teo.

fast teo tog första bussen hem när vi kom fram.

mötte filip och anders på marknan.

vi åkte extrem kanske 5ggr, på hela helgen asså.

och flygande mattan och dom där snurrande kopparna som åkte upp och ner,

orkar inte förklara så bra.

dom åkte vi en gång.

sen åkte vi batman två gånger!

den var as kul att åka,

men åkte uppochner och shit.

skithäftigt!

jag köpte ett halsband med en silvrig playboy kanin med rosa pärlor på,

åt på mccdonalds, köpte remmar och nå godis.

jag tror seriöst vi var på mc minst 10ggr sammanlagt!

och jag åt typ en mcflurry varannan gång..


och i fredags så fyllde man juh 14,

då fick jag en systemkamera av mamma & pappa,

och gissa hur mkt jag älskar den asså!

  

Av amanda idén - 7 september 2010 12:15

jag älskar den musikvideon!  

jag vet inte varför,

men den är så jävla bra.

skulle kunna titta på den trettiofem gånger om

Av amanda idén - 7 september 2010 11:56

fan vad smutsig spegeln är vafan!

måste fan göra rent den tycker jah.

aja, jag orkade inte byta om,

så det blev ett linne med mjukisbyxor ;)

det är endå ingen annan än mickis och mammas som ser mej i dom satt

det spelar inte så stor roll.


oj! titta vilka gulliga strumpor jag har på mej :)

jag tog dom av mamma, typ som vanligt..  

Av amanda idén - 7 september 2010 11:47

fan vad längesen det va jag la ut veckans snygging nu asså.

men jag kom på det igår när jag tittade på en film som gick på tv:n,

den hette typ white air.

och han var så jävla snygg!

det finns juh fan ingen snyggare än han!

RILEY  SMITH  VAFAAN!

jag trodde jag skulle dö när jag såg han, seriöst.

  

Av amanda idén - 6 september 2010 16:20

jag har blivit as förkyld under helgen!

jag har ont i halsen, täppt i näsan och snoret bara rinner!

imorrn ska vi till rotäs,

jag som ville dit.

men jag tänker fan inte gå dit, vara ute hela dagen och sova i ett kallt jävla tält!

då blir jag juh bara mer förkyld,

och jag vill inte gå på marknan och vara förkyld.


och guess what?

lukas har brytit benet,

fan vad klantig man får bli!

men jag tycker fortfarande synd om han   

Av amanda idén - 3 september 2010 07:18

wow!

första gången jag är klar innan halv åtta!

fast jag hade ovantligt platt hår imorrse, och pappa väckte mej vid halv sju.


moa ska med mej hem idag,

så vi ska nog hitta på nåt kul när vi kommer hem elr nåt :)

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards